storboss för en minut

Fick ett samtal på jobbet idag från Kina. Det var en kvinna som frågade om jag var jag och om jag var Product Manager bla bla bla. Detta gjorde mig förvirrad och förbryllad då jag verkligen inte är nån form av manager. Jag blev även lite fnissig. Var nog blandningen av förvirringen, prata med någon på telefon där det var några sekunders fördröjning, typ vägg, och tanken på att lilla jag skulle vara nåt så stort.
"Tänka sig! Att lilla jag skulle vara nåt så stort!"
Tyvärr så förstod hon ju inte mina tankegångar så istället för att vara proffsig och bestämt säga att hon ringt fel person satt jag mest och lät förvirrad och fnissig. Men jag undrar fortfarande vem som gett henne numret till mig och sagt åt henne att jag var Product Manager för xyz-grejen? Och vad är ordet till anti-organisation?

Fick idag veta att jag hänger löst i min tjänst (dock inte konsulttjänsten...tror jag). Kanske kommer jag bli utröstad under hösten, kanske får jag stanna kvar om jag lyckas vinna immunitet-amuletten. Vi får se. Men med tanke på tidigare inlägg så känns det inte som en katastrof om jag får gå men samtidigt skulle det ju vara skönt att själv få fatta det beslutet. Får la återkomma om detta.

Kommentarer
Postat av: Shanis

haha visst kan man få lite storhetsvansinne.

Men vadå hänger löst... du får ju berätta ordentligt!!!!

2009-09-25 @ 08:29:38
Postat av: Maria

Mm men vet inte så mycket mer, så får berätta när det är mer klart. Fotrfarande lika kryptisk, förlåt :)

2009-09-25 @ 08:37:26
URL: http://sprangdanka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förstår det där om att det är bäst att få bestämma själv.... Men jag håller på dig och hoppas att du oavsett vad som händer är nöjd med livet :)

2009-09-28 @ 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0