helgens aktiviteter, den mörka tiden

Under helgen som varit har jag hunnit med en hel del, i alla fall känns det så med tanke på ommöbleringen av vardagsrummet. Jag har även slappnat av en hel del och bara gjort grejer som jag har haft lust med. Jag skulle nog kalla helgen som varit för en lugn helg. På dagarna i alla fall.

Nätterna har innehållit mycket action. Mina drömmar denna helg har varit något utöver det vanliga. Det började i fredags natt med fyra drömmar som liksom kedjades fast i varandra. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad alla drömmarna handlade om men det var ungefär så här:

Jag, Pierre och lillebror var i London och skulle åka hem. Jag hade inte packat och var blev såklart väldigt stressad och visste inte var jag skulle börja. Det löste sig med att Pierre och Jens slängde ner alla mina grejer i min väska.
Vaknar här, ordentligt stressad. Somnar om.

Jag bor i London med några kompisar i ett kollektiv. En massa saker händer men kommer inte ihåg nu.
Vaknar. Inte så stressad. Somnar om.

Drömmer vidare om nån detalj från kollektivdrömmen. Tror det var ett par personer som följde med från förra drömmen.
Vaknar. Tycker det är jobbigt att jag ska upp och jobba, har absolut ingen lust. Kommer på att det är lördag och somnar lättad om.

Kommer inte ihåg början på drömmen men desto mer hur den slutar. Jag och Lill-Arne är ute i en skog, hon har med sig en kikare för att kolla på vildsvin. Jag sitter lutad mot ett träd när det plötsligt åker förbi stora gula bubblor. Bubblorna betyder att det finns arga vildsvin i närheten. Jag och Lill-Arne börjar springa och jag svingar mig upp i ett träd. Vildsvinen får tag på Lill-Arne och börjar väsa ur sig otrevligheter av sexuellt slag(!) mot både henne och mig.
Vaknar, väldigt uppstressad. Somnar om och sover sen ganska gott.

Men det här är inte nog. Nej, drömmarna ska fortsätta jaga mig även på lördagsnatten.
Drömmer att jag är på fest med folk från laget och några jag pluggat med. Berättar för de andra om mina drömmar som satt ihop som en kedja och att jag nog ska blogga om det.

PUH!


Kommentarer
Postat av: Shanis

Du har inte funderat på att söka hjälp hahaha?

2009-10-13 @ 09:04:49
Postat av: Maria

Jo nån gång under fredagsnatten så funderade jag starkt på det... :)

2009-10-13 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0