jag måste avslöja...

...att jag är helt grym på soduko. Har en soduko-bok som heter "Svart bälte i soduko" som jag har hållt på och tragglat med i flera år. Gång på gång har jag återvänt till halvlösta pussel och kanske löst någon mer siffra. Nu är jag inne i ett stim där jag löser de pussel som jag aldrig trott att jag skulle lösa. Snart har jag löst alla svart bälte-pussel och innehar således ett svart bälte i soduko.

Ville bara säga det. Eller, jag skulle gärna vilja skrika ut det. Är det ok? Bra.

JAG ÄR HELT JÄVLA GRYM PÅ SODUKO OCH JÄKLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!


Kommentarer
Postat av: Evelina

GRYMT!

2009-09-30 @ 13:27:25
Postat av: Maria

Eller hur?

2009-09-30 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0