sentimental fredag

Några timmar kvar på jobbet innan jag letar upp Pierre på tåget som tar oss till Stockholm. Dags för den årliga traditionen familjehelg hos farbror, faster och kusinerna och den är väldigt efterlängtad. Mysigt när vi syskon trängs (nåja) ute i lilla stugan och sen blir omhändertagna med en massa god mat, roliga aktiviteter och härligt sällskap.

Vi får se vad helgen bjuder på den här gången. Inte regn bara håller jag tummarna för. Men det spelar inte så stor roll, skulle bara kunna sitta och titta på er allihop en hel helg och så mår man bra. Får nästan en tår i ögat nu.

Och får nästan en tår i ögat när jag tänker på att Tove flyttar härifrån under helgen. Kommer sakna lyxen att ha dig så nära vännen! Men det är bra att du flyttar till rätt stad så jag kan samla flera av mina vänner på ett och samma ställe. 


Om jag skulle ta och rycka upp mig lite med ett päron? Ja, det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0