och guldet går till...

...min vän Shanis!
Motivering: "Genom sina många och kloka kommenterar på Sprängd Anka! bidrar Shanis till ett givande forum i bloggosfären, där även den lilla människan kommer till tals. Shanis bygger, genom sin närvaro på Sprängd Anka!, upp en stark längtan till att möta personen bakom avataren 'Shanis' på riktigt. Det gör henne till en redig vinnare."

(Resa kommer att planeras i början på nästa vecka så att Shanis kan emottaga sin guldmedalj någon gång under hösten. Prisutdelning kommer att ske i (ett förhoppningsvis höstvackert) Stockholm.)

Grattis kära du önskar Sprängd Anka! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

-> Chanis bananis: Hoppas du fortsätter att kommentera även fast du fått guldmedalj :) Är roligt med din närvaro fast vi är så långt ifrån varandra!

2009-08-28 @ 12:40:21
URL: http://sprangdanka.blogg.se/
Postat av: Shanis

Åh tack va glad jag blir för hedersutlåtelsen. Självklart ska jag fortsätta kommentera och läsa din smarta och roliga inlägg. Det har faktiskt varit min räddning när jag har haft det tråkigt och ingen att dela tankar med. Så tack ska du och tack ännu en gång för denna gåva.

2009-08-28 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0