herregud vad trött jag är

Åh jag är så trött, så trött. Och på jobbet är det så segt, så segt. Men tröstar mig med att jag kan sova på bussen hem. Somnade på bussen till jobbet imorse och det är rätt så skönt. Fast imorse när jag vaknade till fattade jag inte var jag var och tyckte det var sådär kul att komma på att jag skulle jobba. Nackdel med att somna på bussen.

En annan nackdel är om jag gör nån konstig grej medan jag sover. Har flera gånger drömt att jag ätit en baguette med isbergssallad och sen vaknat av att jag tagit en stor tugga i luften. Undrar om någon har sett mig göra det någon gång? Måste ju se så sjukt roligt ut... Fattar inte varför det alltid är en baguette med isbergssallad? Som om jag någonsin har köpt eller kommer köpa en baguette innehållandes endast isbergssallad. Ruccola - kanske, men isberg nej.

Läste att min lägga-ut-sin-blogg-på-Facebook-battlemotståndare Markus ska äta kräftor ikväll, blev väldigt sugen på det och har nog övertalat Pierre att sörpla kräftsaft senare. Gött! Blir nog även att träffa Tove och Lill-Arne för Malmöfestvalens sista kväll också. Ser ut att bli en bra fredagskväll, bara jag får min nap på bussen hem. Ööö måste lämna tillbaka skor från Zara, två gånger har jag använt dem och de är redan slitna. Fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0